خانه » بیتستان ، سایت آموزش موسیقی رایگان

بیتستان ، سایت آموزش موسیقی رایگان

بهترین ره‌آوردی که فضای مجازی برای افراد شاغل و اشخاصی که با مشکل زمان برای آموزش مواجه بوده‌اند کسب کرده‌اند، به وجود آوردن انواع آموزش‌های آنلاین از جمله سایت آموزش موسیقی بوده است. مهم‌ترین استفاده از سایت آموزش موسیقی برای آموزش، این است که هنرجو در هر زمانی از روز و بدون محدودیت در هر کجا که باشد می‌تواند از آموزش‌های موسیقی بهره‌مند شود. از دانشگاه‌های موفق دنیا که در حوزه‌ی آموزش مجازی موسیقی کار می‌کنند، می‌توان دانشگاه آنلاین برکلی در آمریکا را نام برد، که دوره‌های آن، مجازی و به صورت آنلاین برگزار می‌شود و مدرک معتبر در رشته موسیقی به دانشجویان ارائه می‌دهد. البته ناگفته نماند که آموزش حضوری، به دلیل تعامل با افرادی که مثل شما به موسیقی علاقه دارند و ایجاد ارتباط مستقیم، هم‌چنان محبوب است؛ اما امکان دارد شرایط، شما را به سمت آموزش مجازی سوق دهد. آموزش مجازی موسیقی نیز خالی از لطف نیست و مزایای خاص خودش را دارد که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت.

مزیت‌های آموزش‌های آنلاین در سایت آموزش موسیقی

آموزش آنلاین در هر زمینه‌ای دارای مزایای منحصر به فردی است که باعث شده روزبه‌روز به طرفداران این نوع آموزش اضافه شود. در ادامه به مزایایی که آموزش موسیقی آنلاین به‌همراه دارد و منجر به استقبال گسترده از این دوره‌ها شده است اشاره می‌کنیم:

آموزش آنلاین بستری همیشه در دسترس

راه‌اندازی سایت آموزش موسیقی این امکان را فراهم کرده است تا افراد بدون محدودیت‌های مکانی، از دوره‌های آموزشی که بر بستر اینترنت برگزار می‌شود، نهایت استفاده را ببرند؛ به این ترتیب شما می‌توانید در هرکجا که باشید بدون نگرانی از دست رفتن کلاس خود، آن را به صورت آنلاین فرا بگیرید.

آرامش و سهولت در آموزش

کلاس‌های حضوری موسیقی با تمام مزایایی که دارند، اما با مشکلاتی نظیر عدم انعطاف‌پذیری در زمان کلاس، تأخیر در برگزاری کلاس‌ها، اتلاف وقت در رفت‌وآمد و مسائلی از این قبیل همراه است؛ از این‌رو زمانی که هنرجو یک سایت آموزش موسیقی را برای یادگیری انتخاب می‌کند، دیگر نیازی به حضور فیزیکی در کلاس نخواهد داشت. کلاس‌های موسیقی نیاز به آرامش و تمرکز دارد؛ بنابراین ممکن است بسیاری از رفت‌و‌آمدهای مداوم و طولانی تا حدی باعث ایجاد استرس و کاهش تمرکز هنرجویان شود. اما کلاس آنلاین با آرامش کامل در منزل برگزار می‌شود و استرس هنرجو تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می‌کند؛ بنابراین شخص می‌تواند درهر مکانی که راحت است، از منزل گرفته یا محیط کار یا حتی در سفر، با همراه داشتن ساز خود، تمام درس‌های موسیقی را به صورت آنلاین و تماس تصویری از استاد خود دریافت کند و تمرین‌های آموزشی مورد نیاز خود را نیز به همین ترتیب از استاد موسیقی دریافت نماید.

آموزش انلاین برطرف‌کننده مشکل کمبود زمان

ممکن است بسیاری از افرادی که به موسیقی علاقه دارند، تنها به دلیل کمبود وقت و عدم داشتن زمان کافی، به سراغ برآورده کردن این اشتیاق خود نروند، فضای مجازی و آموزش‌های آنلاین، این مزیت را دارد تا تمام علاقه‌مندان به یادگیری و آموزش، در هر زمانی که می‌توانند بدون صرف وقت برای رفت‌و‌آمد، به‌راحتی از شروع به یادگیری هر سازی که دوست دارند بپردازند.

استفاده از سایت آموزش موسیقی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها

هزینه شرکت در کلاس‌های برگزار شده در سایت آموزش موسیقی به‌مراتب بسیار کم‌تر از شرکت در کلاس‌های حضوری است؛ این صرفه‌جویی چه در هزینه رفت‌وآمد و چه در هزینه شهریه کلاس‌ها خود را نشان می‌دهد. حتی سایت‌هایی هستند که آموزش‌های خود را به صورت کاملاً رایگان برگزار می‌کنند که می‌تواند بسیار قابل‌توجه باشد.

استفاده بهینه از ویدیوهای تدریس اساتید

گاهی ممکن است که هنرجو مطلبی را که در کلاس توضیح داده شده است، بعد از برگشت به منزل فراموش کند؛ اما این مشکل در مورد آموزش‌های مجازی که با استفاده از ویدئوهای ضبط شده توسط اساتید داده می‌شود، کاملاً رفع گردیده است. به‌عبارتی ویدئوهای تدریس اساتید، یک بخش جدا نشدنی از آموزش موسیقی آنلاین هستند؛ بنابراین هنرجو هر زمانی که بخواهد می‌تواند ویدئوی آموزش را مشاهده کند و بارها آن را تکرار نماید.

فراهم کردن فرصت برای افرادی که در مناطق دور افتاده ساکن هستند

یکی از بزرگ‌ترین مزایای آموزش‌های مجازی، فراهم آوردن فرصت رشد و شکوفایی استعدادهاست. افرادی هستند که در مناطق دورافتاده ساکن‌اند و به امکانات آموزشی مطلوبی دسترسی ندارند؛ اما همین افراد سرشار از استعداد هستند و چه‌بسا به یک استعداد شاخص در آینده تبدیل گردند. آموزش‌های آنلاین فرصتی را برای این افراد فراهم کرده تا بدون هیچ‌گونه تبعیضی از آموزش‌هایی که ساکنین کلان‌شهرها از آن بهره می‌برند، برخوردار شوند و آموزش‌های اساتید مطرح و طراز اول را در خانه و در همان محل زندگی خود دریافت نمایند.

مؤثر بر نحوه آموزش موسیقی

در اینترنت شور و شوق جذب مخاطب بسیار زیاد است و این امر روی نحوه آموزش موسیقی مجازی و ایجاد رقابت بین آموزشگاه‌های مجازی تأثیرگذار خواهد بود؛ بنابراین صاحبان سایت‌های آموزش موسیقی هم تمام تلاش خود را می‌کنند که در آموزش موسیقی مجازی سطح کیفی آموزش‌های خود را روزبه‌روز افزایش دهند؛ این موضوع باعث جذب بیش‌تر مخاطبان در آموزش موسیقی مجازی خواهد شد. این در حالی است که بعضی از آموزشگاه‌های موسیقی، روش‌هایی منسوخ شده را برای یادگیری موسیقی مورد استفاده قرار می‌دهند و مسائلی مثل تئوری موسیقی، طوری بیان می‌شود که هنرجو با کوهی از نُت و تاریخچه موسیقی روبه‌رو می‌شود.

از آن‌جایی که روش آموزش موسیقی، موضوعی حساس است و باید طبق استانداردهای جهانی پیاده‌سازی شود، طبیعی است که این وضعیت باعث دل‌زدگی افراد خواهد شد. فرقی نمی‌کند که آموزش موسیقی آنلاین را انتخاب کرده باشید یا آموزش حضوری و رفتن به یکی از آموزشگاه‌ها؛ در هر صورت آموختن موسیقی یکی از بهترین راه‌هایی است که نه‌تنها می‌تواند شما را سرگرم کند بلکه تأثیر فوق‌العاده‌ای بر روی آرامش ذهنی شما خواهد گذاشت. حتی اگر خود شما نیز اهل موسیقی نباشید، محال است که شنیدن یک آهنگ زیبا شما را تحت تأثیر قرار ندهد؛ بنابراین چه عالی خواهد بود که بتوانید آهنگی را که به آن علاقه دارید و با آن به آرامش می‌رسید، خودتان بنوازید. یکی از سایت‌هایی که اقدام به آموزش آنلاین موسیقی آن هم به صورت کاملاً رایگان نموده است، سایت بیتستان است.

آموزش موسیقی آنلاین با سایت آموزش موسیقی بیتستان

بیتستان مجموعه‌ای است که فعالیت خود را به‌طور رسمی از اوایل سال 1396 و با هدف ارتقاء سطح آگاهی و آموزش موسیقیایی جوانان با استعداد ایرانی آغاز کرد. برای دستیابی به این هدف، بیتستان بستری را برای آموزش رایگان موسیقی به صورت آنلاین برای علاقه‌مندانی که به هر دلیل امکان حضور در کلاس‌های حضوری را ندارند، فراهم کرده است. علاوه بر استفاده از ویدئوهای آموزشی، مقالات تحلیلی کاربردی بسیاری نیز در دسترس علاقه‌مندان به مباحث تخصصی موسیقی قرار گرفته است. لازم به ذکر است که هرچند سایت‌های دیگری نیز هستند که شروع به آموزش آنلاین موسیقی نموده‌اند، اما سایت بیتستان این وجه تمایز را دارد که مطالب آموزشی را به صورت کاملاً رایگان در اختیار علاقه‌مندان به موسیقی قرار می‌دهد. علاوه بر این در بخش نرم‌افزارهای این سایت، آموزش‌هایی نیز در مورد آهنگسازی با نرم‌افزارهای مخصوص آهنگسازی وجود دارد که می‌تواند آموزش هنرجو را از هر نظر تکمیل نماید.

بیتستان، به تمام سلیقه‌های موسیقیایی احترام گذاشته و در کنار انواع سبک‌های موسیقی متنوع و به‌روز جهان، جایگاه خاصی را نیز برای موسیقی اصیل و سازهای سنتی کشور عزیزمان ایران، در نظر گرفته است. برای کسب اطلاعات بیش‌تر و استفاده از آموزش‌ها، می‌توانید وارد سایت بیتستان به آدرس https://beatestan.com شوید.

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

دیدگاه خود را بگذارید