خانه » پرکاربردترین اپلیکیشن های اندروید

پرکاربردترین اپلیکیشن های اندروید

ما برای بسیاری از موارد از تلفن های هوشمند استفاده می کنیم. ما با استفاده از آن ها موسیقی گوش می دهیم، بازی می کنیم، فیلم تماشا می کنیم و با یکدیگر صحبت می کنیم. یکی دیگر از کاربردهای تلفن های هوشمند، آسان تر کردن زندگی ما است. خوشبختانه ، برنامه های زیادی وجود دارد که می توانند این کار را انجام دهند. شما همیشه این گوشی را با خود حمل می کنید پس چرا نگذارید زندگی شما را آسان کند؟ تلفن های هوشمند محبوب ما به یک بخش اساسی در زندگی روزمره تبدیل شده اند. آنچه روزگاری فقط ابزاری برای برقراری تماس از خارج از خانه یا اداره بود، به وسیله ای ضروری تبدیل شده است که در کنار زندگی کاری، تحصیلات و کارهای بیشمار روزانه ما قرار می گیرد.

با وجود تعداد زیادی از برنامه های موجود برای دستگاه Android ، انتخاب ها می تواند طاقت فرسا باشد. با استفاده از این راهنما، ما مجموعه ای از برنامه های منتخب را جمع آوری کرده ایم. برنامه هایی که از دانلود کاربردی ترین برنامه های اندروید هستند و استفاده از آن ها اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. برای آشنایی بیشتر با این نرم افزارها در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

برنامه های Adobe

شرکت ادوبی یکی از شرکت های پیشگام در زمینه تولید نرم‌افزارهای طراحی و گرافیک است و برخی از کاربردی ترین برنامه ها را در دسترس ما قرار می دهد. برنامه های آنها معمولاً از ویرایش عکس تا سار برنامه کاربردی است و شامل برنامه هایی مانند Adobe Acrobat (PDF Reader) ، Adobe Lightroom و Photo Express (ویرایش عکس) ، Illustrator Draw (نقاشی) ، Scan (اسکنر اسناد) ، Premiere Clip (ویرایش ویدئو) و بسیاری دیگر از این برنامه ها است. علاوه بر این، همه آنها به اندازه کافی خوب هستند تا در میان برترین اپلیکشن های هم رده خود قرار بگیرند. دانلود و استفاده از همه آنها رایگان است. هر چند ممکن است برای به دست آوردن برخی ویژگی های خاص نیاز به اشتراک Adobe Creative Cloud داشته باشید.

 

CamScanner – کم اسکنر

CamScanner احتمالاً بهترین برنامه اسکن اسناد در تلفن همراه است. شما از این برنامه برای اسکن اسناد در تلفن خود و تبدیل آنها به فایل PDF استفاده می کنید. این یکی از معدود برنامه های موجود در فروشگاه Play است که می تواند همه آن کارها را انجام دهد و قطعاً بهترین آنها است. به نظر می رسد این برنامه همه ویژگی های مد نظر ما را داشته باشد. اگر قصد استفاده بسیار زیاد از آن را دارید می توانید از اکثر ویژگی ها به صورت رایگان استفاده کنید یا می توانید هزینه اشتراک را پرداخت کنید. در هر صورت ، این احتمالاً بهترین برنامه در رده خود است.

 

پخش کننده وی ال سی- VLC Player

دستگاه های اندرویدی به صورت پیش فرض می توانند فیلم و موسیقی را پخش کنند، اما هنوز ارزش افزودن برنامه های پیش فرض خود را با VLC Player دارد. آن را به عنوان یک برنامه که می تواند همه انواع فیل های صوتی و تصویری را پخش کند استفاده کنید. این برنامه علاوه بر پخش ساده، تعداد زیادی ویژگی دیگر را نیز در خود جای داده است: شما می توانید ویدیوهای زنده را پخش کنید، زیرنویس ها را تنظیم کنید، تنظیمات صدا را از طریق اکولایزر داخلی انجام دهید و فیلم ها را در پنجره های بازشو در بالای برنامه های دیگر تماشا کنید.

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

دیدگاه خود را بگذارید